کاشان| از نابینایان موفق و شاغل در دستگاهها و ادارات شهرستان کاشان تجلیل شد

به گزارش  روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، به مناسبت روز جهانی عصای سفید از نابینایان فعال در حوزه‌های علمی، ورزشی، اشتغال  شهرستان کاشان تجلیل شد.

ام البنین متقی نژاد معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان در دیدار با نابینایان موفق شهرستان، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته و کمک‌های دولت و انجمن خیرین مسکن ساز 23 واحد آپارتمان ویژه نابینایان وکم بینایان ساخته و تحویل متقاضیان شده وساخت و تحویل 60 واحد دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.
متقی نژاد با بیان اینکه در سال جاری ماهانه سی میلیون ریال حق بیمه کارفرمایان دارای کارمندان نابینا و کم بینا توسط اداره بهزیستی پرداخت می‌شود، افزود: در راستای تخصیص تجهیزات نیز به بیش از 35 نفر اقلامی از قبیل عصای سفید، ضبط کننده صدا، ساعت گویا و کاغذ بریل اختصاص داده شده است.
رئیس اداره بهزیستی کاشان با بیان اینکه 28 نابینای تحت نظارت بهزیستی کاشان دارای مدارک فوق دیپلم به بالا هستند، ابراز داشت: در سال گذشته 28 مورد وام در قالب طرح خوداشتغالی به ارزش چهار میلیارد و 250 میلیون ریال پرداخت و در سال جاری نیز تاکنون چهار مورد وام به ارزش 1 میلیارد و 800 میلیون ریال پرداخت شده است.
شایان ذکر است امسال طی آیین های متنوع از نابینایان و کم بینایان  موفق شهرستان کاشان تجلیل شد.

کد خبر 9283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد