افتتاح سامانه تصمیم (سامانه کاهش طلاق )

حضور دکتر مجید ارجمندی معاون دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور و افتتاح سامانه تصمیم در بهزیستی خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان شمالی ؛ سامانه تصمیم ( سامانه کاهش طلاق ) با حضور دکتر ارجندی معاون دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور افتتاح شد .

این جلسه با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی ، مدیرکل زنان استانداری و حضور سایر  مسئولین استانی و شهرستانی در بهزیستی خراسان شمالی برگزار شد .

دکتر اسماعیل قربانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور دکتر ارجمندی و همکاران بهزیستی کشور بیان کردند : این سامانه یکی از ابتکارات  بهزیستی کشور در  کمک به کاهش طلاق میباشد .

ارجمندی از اهداف این طرح را  کمک به افزایش سرعت عملکرد فعالیتها . الکترونیک شدن و کمک به محرمانه شدن اطلاعات زوجین دانست . ایشان افزودند تغییرات عظیمی  در جامعه اتفاق افتاده و نهاده دیگر چه شرایطی را برای خانواده بوجود آورده اند تفاوت نقش های زوجین نقش زنان توسعه یافته و خانواده به واسطه هسته ای شدن وظایفش بیشتر شده است و خانواده به تنهایی وظایفش را انجام میدهد که خود فشار زیادی به خانواده تحمیل می نمایید . اگر مراکز مشاوره را حمایت نماییم . خانواده زوجین و یا فرزندان در زمان ایجاد مشکل آگاهانه به مراکز مشاوره مراجعه می نمایند.

ایشان افزوند : در هنگام مداخله هرچه خانواده را از  قضایی شدن دور و به مراکز مشاوره نزدیکتر نماییم به خانواده کمک نموده ایم  . ایشان در ادامه افزودند ، این سامانه ویژگی را دارد با توجه به ثبت شدن و مستند سازی اطلاعات میتواند برای مسئولین کشوری و استانی در برنامه ریزی های کلان کمک شایانی نماید.

در این جلسه مدیرکل زنان استانداری خراسان شمالی یغمایی  با اعلام رضایت از عملکرد بهزیستی خراسان شمالی افزود : با توجه به محرومیت استان خراسان شمالی و قرار گرفتن در تردد آسیبهای اجتماعی با توجه مرزی بودن استان  ، بهزیستی نیازمند تلاش مضاعف می باشد . ایشان از تعامل دادگستری وبهزیستی تشکر نمود.

کد خبر 9265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد