البرز | نظرآباد | ضرورت ارتقاء دانش خانواده نسبت به انواع مواد مخدر

با ارتقاء دانش خانواده نسبت به انواع مواد مخدر و فراگیری مهارتهای فرزند پروری ومهارتهای زندگی می توانیم شاهد کاهش ابتلاء به اعتیاد در جامعه باشیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز :به همت رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد به عنوان رئیس کمیته فرهنگی وپیشگیری شهرستان جشنواره یکروزه یک روز عاری از اعتیاد برگزار گردید.

سید جواد عبادی رییس بهزیستی نظرآباد در این مراسم ضمن خیر مقدم و تشکر و قدردانی از زحمات کلیه اعضای کمیته فرهنگی و پیشگیری شهرستان گفت : با ارتقاء دانش خانواده نسبت به انواع مواد مخدر و فراگیری مهارتهای فرزند پروری ومهارتهای زندگی می توانیم شاهد کاهش ابتلاء به اعتیاد در جامعه باشیم ،  چرا که بسیاری از افراد امروز ناخودآگاه و از روی عدم دانش کافی خود و خانواده هایشان گرفتار بلای شوم و خانمان سوز اعتیاد شده اند فلذا مبارزه با این بلای شوم اجتماعی نیاز به عزم ملی دارد.

وی ادامه داد : این بلای شوم به خانواده آسیب میرساند و آسیب خانواده معتاد به کل کشور و مردم تسری می یابد بنابراین مبارزه اجتماعی با این معضل یکی از بهترین راهکارها جهت کاهش اعتیاد وپیشگیری از مصرف مواد مخدر است.

عبادی در پایان گفت : دیگر وقت آن است که بپذیریم راه حل خود ماییم ، تا ما از درون متحول نشویم دنیای بیرون ما متحول نخواهد شد.

در این مراسم که با استقبال پرشور  ۲۰۰۰ نفر از تمام مردم شهرستان برگزار گردید،مسابقات سرگرمی،نمایش،موسیقی زنده ،پذیرایی و اهداء جوایز و سخنرانی یکی از اساتید حوزه اعتیاد برگزار گردید.

کد خبر 923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد