خدمات‌دهی بهزیستی ایلام به ۹۱۰ زائر حسینی

کارشناس رفاه اداره کل بهزیستی استان ایلام، گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون به ۹۱۰ زائر اربعین حسینی از کارکنان ادارات بهزیستی سراسر کشور خدمات‌دهی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از ایلام، «خداداد عبدالهی» با اعلام این خبر، گفت: خدمات‌دهی به این افراد که بصورت شبانه روزی انجام شده شامل اسکان در خوابگاه‌های مهران، صالح آباد و ایلام  و همچنین پارک خودرو این زائران به تعداد ۱۸۰ دستگاه بوده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه امسال با وجود افزایش چشمگیر متقاضیان برای عزیمت به عتبات عالیات از طریق مرز مهران تمامی زائرانی که از ادارات بهزیستی سراسر کشور درخواست خوابگاه برای اسکان یا پارکینگ خودرو در شهرستان مهران یا ایلام داشته‌اند خدمات‌دهی لازم انجام گرفته است.

به گفته وی، امسال خدمات‌دهی این اداره کل به زائران اربعین حسینی هم در زمینه اسکان و هم پارکینگ خودرو نسبت به پارسال افزایش یافته بطوری که سال گذشته ۷۲۰ زائر از خدمات اسکان برخوردار و خدمات پارکینگ خودرو نیز ۱۲۰مورد بوده است.

عبداللهی در پایان از همراهی و تعامل مدیر کل، معاون پشتیبانی، رئیس اداره نیروی انسانی و رئیس بهزیستی و کارکنان شهرستان مهران برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی تقدیر کرد.

کد خبر 9211

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد