رقیه شجاعی، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: رقیه شجاعی با درخشش در مسالقات استرالیا سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از زمینه‌های تعالی افراد به ویژه معلولان فعالیت در حوزه ورزش است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به درخشش ورزشکاران معلول در میادین ورزشی عنوان کرد: حضور ورزشکاران زنجانی در مسابقات مختلف زمینه کسب مدال‌های رنگی را فراهم کرده است.

وی با اشاره به حضور رقیه شجاعی در اردوی آمادگی تیم ملی پاراتیراندازی عنوان کرد: این اردوها به منظور آمادگی برای اعزام به مسابقات جهانی جانبازان و معلولان استرالیا برگزار شد.

مرادی با اشاره به حضور رقیه شجاعی در مسابقات جهانی قهرمانی جانبازان و معلولان جهان و درخشش وی در این مسابقات بیان کرد: ‌این مسابقات از ۱۶ تا ۲۸ مهرماه سال‌جاری برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان گفت: رقیه شجاعی با درخشش در این مسابقات استرالیا موفق شدT سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

وی افزود: در مسابقات مختلف ورزشی ورزشکاران معلول با تلاش سرسختانه خود مدال‌های رنگارنگی را کسب کرده و همواره پرونده موفقی را برای خود ثبت کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق20

کد خبر 9136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد