کرج | بازدید مدیر بهزیستی کرج  از مرکز اقامتی مهستان و واحد اشتغال این مرکز کارآفرینی در عرصه های مختلف

مقام معظم رهبری که در شهریور سال 98 در بین جمعی از کار آفرینان به ایراد سخنرانی پرداختند و کارآفرینی را نوعی عبادت و ارزش آفرینی خواندند و افزودند: ایران بزرگ امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و کارآفرینی نیاز دارد تا همچون عقابی تیز پرواز، در فضای پیشرفت و آبادانی و افتخار اوج گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز:«علیرضا فتاح پور» مدیر بهزیستی شهرستان کرج در پی بازدید از مرکز اقامتی مهستان و بازدید از واحد اشتغال این مرکز درباره کارآفرینی در عرصه های مختلف گفت:با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری که در شهریور سال 98 در بین جمعی از کار آفرینان به ایراد سخنرانی پرداختند و کارآفرینی را نوعی عبادت و ارزش آفرینی خواندند و افزودند: ایران بزرگ امروز بیش از هر زمان دیگر به کار و کارآفرینی نیاز دارد تا همچون عقابی تیز پرواز، در فضای پیشرفت و آبادانی و افتخار اوج گیرد.
ایشان با اشاره به اهمیت کار و کارآفرینی از دیدگاه اسلام ایجاد اشتغال، را علاوه بر جنبه مهم ثروت آفرینی، نوعی زمینه سازی برای به کارگیری گنجینه استعدادهای انسانی دانستند و افزودند: ایران، امروز  به کارگاه بزرگ تلاش و ابتکار و نوآوری تبدیل شده است اما این واقعیت، تنها گام اول از روند پیشرفت و سرافرازی کشور است.
رهبر انقلاب اسلامی، با تأکید به نیاز اساسی کشور به کار و کارآفرینی خاطرنشان کردند: دو دلیل اساسی یعنی «آمادگی کشور برای جهش» - و «فشار اقتصادی دشمنان»، ثابت می کند که ایران، بیش از هر دوره دیگر به کار و کارآفرینی احتیاج دارد.
فتاح پور ادامه داد :بابهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری حمایت از کار آفرین و اشتغال زایی بر همه مسئولین امری ضروری است. 
هنگامی که فردی کارآفرینی میکند در مسیری مقدس گام برداشته است وبایداز وی حمایت کرد. 
وی اظهار داشت :از همه پسندیده تر کار فردی است که برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و افراد بهبود یافته و زنان آسیب دیده و دختران در معرض آسیب و زنان سرپرست خانوار اشتغال زایی نماید پس بر ما واجب است تا در جهت رسیدن به در آمد زایی از این اشتغال ها حمایت کنیم. زیرا رسیدن به درآمد آن حرفه یعنی اشتغال زایی برای چندین نفر از مددجویان بهزیستی و هدف سازمان بهزیستی جز توانمند سازی این افراد و برگشتن آنها به عرصه کار و تولید و خروج از چرخه مستمری بگیری و مددجو ماندن نیست.

کد خبر 9103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد