تهران| ملارد| فرماندار با سازمانهای مردم نهاد همکار بهزیستی دیدار کرد

معاون سیاسی فرمانداری ملارد در نشست با سازمانهای مردم نهاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر بر بستر مناسب برای مشارکت هرچه بیشترمردم و فعالیتشان تاکیدکرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد،  این نشست با حضور یزدانیار معاونت سیاسی و انتظامی فرماندار، مرتضی قربانی رئیس اداره، مهری شاهچراغی معاون پیشگیری و اعضای سازمانهای مردم نهاد با موضوع بررسی مشکلات وپیشنهادات درفرمانداری شهرستان ملارد برگزار شد.

دکترتوکلی کجانی فرماندار ملارد، ازتلاشها و فعالیتهای شهرستان تقدیرکرد و برایجاد بستر مناسب برای مشارکت هرچه بیشترمردم و فعالیتشان تاکیدکرد و افزود: مهمترین زمینه برای حضور و مشارکت مردم، سمن ها  و تشکل های مردمی است تا با استفاده از پتانسیل ها و برنامه ریزی در حوزه اعتیاد توسعه پایدارشکل گیرد زیرا هدف پیشبرد هرچه بهتر امور دریشگیری و کاهش ابتلا به اعتیاد است.

وی بر تشکیل کلاس در مسکن مهر همچنین مشارکت دایره مبارزه با مواد مخدر در صیانت از معتادین با ایجاد اشتغال و  فعالیت، نظارت و پیگیری اتحادیه ها، شناسایی اسیب های اجتماعی و نیل به اهداف معنوی و انسانی تاکید کرد.

مرتضی قربانی گفت: با توجه به سطوح خارجی و داخلی اعتیاد، نزدیکی به دوکشور پاکستان و افغانستان، اهداف دشمنان برای نابودی جوانان، بحث روانشناختی مانند افسردگی واضطراب و تاثیر در ابتلا به مواد مخدر، آشنایی اقشار مختلف با مشکلات و آسیبهای اجتماعی اعتیاد بسیا حائز اهمیت است.

وی ضمن تاکید بر همکاری سازمانهای مردم نهاد برای بالابردن سطح آگاهی نوجوانان در زمینه های مختلف گفت:این سازمان ها به عنوان سرمایه های غنی اجتماعی، دارا بودن بسترهای مطلوب، پتانسیل ها و توانمندی های آنها  می توانند درتحقق برنامه های مختلف  نقش تاثیرگذار در روند اجرای مطلوب تر اهداف جامعه هدف داشته باشند.

کد خبر 907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد