۴۰۵ زائر گمشده در مهران به خانواده ‎ها تحویل شدند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان‌ مهران گفت: از ابتدای استقرار این ستاد تاکنون ۴۰۵ زائر گمشده تا صبح امروز با تلاش و پیگیری مددکاران مستقر در ستاد اداره کل مدرستقر در پایانه مرزی مهران ساماندهی و تحویل خانواده هایشان شدند.

مصطفی نادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زائران در مرز مهران از طریق امدادگران و نیروهای اورژانس اجتماعی مستقر در این منطقه ساماندهی شده اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۵ مدرک هویتی زائران نظیر شناسنامه، کارت ملی و گذرنامه، ۶۶ کوله پشتی زائران نیز تحویل این ستاد شده و ۲۴ جفت عصا، ۱۵ عدد واکر و ۱۸ ویلچر امانی نیز به زائران اهدا شده است.

نادری افزود: در این ستاد، تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی مستقر شده و افراد گمشده در هر سنی تا زمان سپردن به خانواده‌هایشان توسط مددکاران و نیروهای این سازمان خدمات لازم را دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره بهزیستی مهران اضافه کرد: بهزیستی به عنوان عضو ستاد اربعین حسینی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات لازم خدمات‌دهی به زائران حسینی را انجام می‌دهد.

نادری با اشاره به استقرار تیم توانبخشی در مرز مهران برای خدمات‌دهی به زائران سالمند و معلول گفت: از طریق این تیم خدمات مختلف از جمله فیزیوتراپی، توزیع وسایل توانبخشی، جابجایی افراد ناتوان با ویلچر به زائران ارائه می‌شود.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است. 

پایان

کد خبر 9013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد