کرج | برگزاری همایش فرهنگی، اجتماعی غنچه های اربعین

در این مراسم حدود 200 کودک از 3 مهد کودک تحت نظارت اداره بهزیستی کرج شرکت کرده وکودکان در این مراسم بعد از مراسم سینه زنی ومداحی قصه گویی مصور با موضوع  روز عاشورا و سرود و تواشیح توسط کودکان انجام دادند.  هدف از این مراسم آشنایی کودکان با فرهنگ عاشورایی و حسینی بود. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز همایش فرهنگی، اجتماعی غنچه های اربعین کار مشترک اداره بهزیستی شهرستان کرج و هلال احمر امروز در محل امامزاده محمد کرج برگزار شد. 
در این مراسم حدود 200 کودک از 3 مهد کودک تحت نظارت اداره بهزیستی کرج شرکت کرده وکودکان در این مراسم بعد از مراسم سینه زنی ومداحی قصه گویی مصور با موضوع  روز عاشورا و سرود و تواشیح توسط کودکان انجام دادند. 
هدف از این مراسم آشنایی کودکان با فرهنگ عاشورایی و حسینی بود. 


علیرضا فتاح پور مدیر بهزیستی کرج درباره این مراسم گفت: همایش غنچه های اربعین اولین بار در سطح استان البرز به همت دفتر فرهنگی و معاونت اجتماعی این اداره برگزار شد.
وی درباره تاثیر این گونه مراسم ها بر کودکان بیان کرد :با توجه به لوح سفیدو فطرت پاک این کودکان با چنین برنامه هایی می توان تاثیری عمیق بر روح و قلب این کودکان نهاد پیوند این کودکان با فرهنگ حسینی می تواند آینده میهن اسلامی را از هر دسیسه ای دور نگاه داشته و راهگشای اجرایی شدن هر چه بهتر دستورات الهی، دین مبین اسلام و بیانات مقام معظم رهبری باشد.

کد خبر 8983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد