پیام تسلیت فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

تکریم این روز و احیای خاطره غمبار عاشورا، رمز تداوم شعور عاشورایی است و زنده نگه داشتن هدف امام حسین علیه السلام و مکتب او، آشنا شدن مردم با راه و رسم زندگی رهبران هدایت و ایجاد پیوند قلبی و ارتباط باطنی با ائمه اطهار علیهم السلام است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان علیرضا ایزدپور مدیرکل در پیامی فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا و 72 تن از یاران باوفایش را به همکاران و جامعه هدف اداره کل تسلیت گفت.

متن پیام علیرضا ایزدپور به شرخ ذیل است

سلام بر حسین (ع) و سلام بر دلدادگان اربعینش که شوق قدمهایشان دررسیدن به یکی از بزرگترین رازهای هستی متجلی است.

 اربعین روز بسط لطف حسین (ع) بر پیروان و یارانش در تکرار یاد و خاطره حماسه سازان کربلاست.

سلام بر اندوههای دل آنان که بر مزار کشتگان، عشق می برند و به مویه می نشینند. عاشقان و پیروان آن امام باران اشکبار چشم خویش را با مظلومیت حسین و یارانش  با ذکر زیارت اربعین پیوند می زنند. این راه، راه تداوم عشق است.

تکریم این روز و احیای خاطره غمبار عاشورا، رمز تداوم شعور عاشورایی است و زنده نگه داشتن هدف امام حسین علیه السلام و مکتب او، آشنا شدن مردم با راه و رسم زندگی رهبران هدایت وایجاد پیوند قلبی و ارتباط باطنی با ائمه اطهار علیهم السلام است .

اینجانب ضمن فرارسیدن اربعین حسینی  را به همه کارکنان و جامعه هدف سازمان بهزیستی  و عاشقان حسینی تسلیت می گویم عزت و سربلندی  همگان را  ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) را برای همگان از خداوند منان مسئلت می نمایم.

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 8959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد