برگزاری دوره آموزشی جهت توانمندسازی فرزندان خانه های کودکان و نوجوانان در کرمان

دوره آموزشی فرزندان خانه های کودکان و نوجوانان به منظور ارتقاء سطح آگاهی و به روز رسانی دانش کارشناسان شبه خانواده کل بهزیستی استانهای کرمان ، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با حضور 50 نفر از کارشناسان در محل سالن اجتماعات شهید ارشاد بهزیستی استان کرمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در اختتامیه این جلسه با اشاره به اهمیت به روز رسانی اطلاعات و ارتقاء سطح دانش افرادی که بطور مستقیم با کودکان و نوجوانان خانه های کودک ونوجوانان در ارتباط ،ارتقاء ظرفیت نقد پذیری گفت: توجه به افزایش  سطح توانمندی کودکان و نوجوانان مقیم مراکز در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی ، ماندگار ترین خدمات به این قشر خواهد بود .
صادق زاده با تاکید برتلاش برای استقلال فرزندان اظهار داشت:توجه ویژه به ایجاد زمینه مناسب ترخیص و ترخیص و استقلال فرزندان با هدف پرورش عالمانه ضروری و با اهمیت است.
گفتنی است این دوره آموزشی با تدریس متخصص روانشناسی  کودک و نوجوان به مدت 2 روز و با رویکرد ارتقاء به دانش کارشناسان مرتبط در حوزه توانمند سازی کودکان و نوجوانان بصورت منطقه ای  و به میزبانی استان کرمان برگزار  گردید.

کد خبر 8938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد