مدیرکل بهزیستی کرمان از راه اندازی کمپ ماده 16 زنان خبر داد

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با حضور مدیرکل و معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمان پیشگیری ، دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ، مدیر کل حوزه اجتماعی استانداری، معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی ، رئیس اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی،نماینده دادستان و جمعی از مدیران عضو شورا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این جلسه با اشاره به آمار پذیرش و ترخیص و چالش های کمپ ماده  16 گفت : پذیرش افراد دارای اعتیاد متجاهر و درمان آنان ،  طبق پروتکل کمپ ماده 16 با اجرای  برنامه های تخصصی درمان برای افراد دچار اعتیاد انجام می شود .
صادق زاده با تاکید بر فراهم نمودن زمینه اشتغال افراد دارای اعتیاد بعد از ترخیص اظهار داشت :  برنامه ریزی برای ارائه آموزش های مهارت ها با هدف توانمندسازی این افراد و اشتغال آنان برای ورود سالم به اجتماع و همچنین عدم بازگشت به مصرف مواد مخدر ضروری است .
گفتنی است در این جلسه در موضوع راه اندازی کمپ ماده16زنان نظرات و پیشنهادات اعضا مطرح شد که به زودی این کمپ در کرمان دائر می شود . همچنین معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از وضعیت HIV ایدز در استان و اقدامات درمانی و پیشگیری گزارشی ارائه کرد.

کد خبر 8866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد