کوار ا دیدار فرماندار و سرپرست بهزیستی شهرستان کوار با مدیر کل بهزیستی استان فارس

 کاظمی فرماندار شهرستان کوار در دیدار با دکتر کشفی نژاد  مدیر کل بهزیستی استان فارس به بحث پیرامون آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان کوار پرداختند.

فرماندار شهرستان کوار  در دیدار با مدیر کل بهزیستی استان فارس ضمن بررسی آمار رو به رشد بروز برخی آسیب های اجتماعی موجود در شهرستان به تشریح برنامه های پیش بینی شده در شهرستان پرداختند.

کاظمی فرماندار شهرستان در ابتدا ضمن عرض تبریک به دکتر کشفی نژاد و انتخاب شایسته وی بعنوان مدیر کل بهزیستی استان فارس، بیان کرد: شهرستان کوار دارای آسیب های اجتماعی نظیر خودکشی و طلاق است که آمارهای موجود بویژه در زمینه اقدام به خودکشی مقداری نگران کننده است که باید به فکر چاره ای اساسی باشیم.

وی تصریح کرد: به همین منظور چندین جلسه در سطح استان و شهرستان برگزار شده که ادارات زیربط را موظف به تهیه اطلسی از آسیب های موجود در شهرستان نموده ایم تا در اولین گام بتوانیم بواسطه این اطلس ریشه بروز این آسیب ها را شناسایی کنیم و در ادامه با تشکیل کارگروهی متخصص از ادارات کل استانی مرتبط و همکاری همه جانبه، راهکارها و برنامه های کاربردی، اساسی و تاثیر گذار را مشخص نمائیم و درصدد اجرای آن بر آییم.

وی سپس با اشاره به کاستی ها و کمبودهای انسانی و مالی اداره بهزیستی شهرستان فرمودند: اداره بهزیستی بویژه پایگاه اورژانس اجتماعی شهرستان بدلیل کمبود اعتبارات با مشکلات متعددی روبرو گردیده است که نیاز است جامعه خیرین شهرستان، همانگونه که در تمام زمینه ها مشارکت پذیری بالایی دارند در این حوزه نیز وارد عمل گردند تا بتوان گره از مشکلات موجود گشود.

در ادامه دکتر کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی استان فارس اظهار داشت: حضور چنین فرمانداری در شهرستان کوار که از آسیب های اجتماعی بعنوان یک چالش اساسی در شهرستان نام می برد و پیگیر کاهش آن در جامعه است بسیار شوق برانگیز است؛ بگونه ای که ما را وادار می کند تا آنجا که در توان داریم و وظیفه قانونی مان اجازه میدهد در خدمتگزاری به مردم عزیز شهرستان کوار تلاش نمائیم و خدمتی را که در خور و شایسته ولی نعمتانمان است، ارائه دهیم.

سرپرست بهزیستی شهرستان نیز در این دیدار به تشریح پاره ای از اقدامات صورت پذیرفته در شهرستان پرداخت و سپس کاستی ها و کمبودهای موجود را مطرح نمود.

کد خبر 8776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد