خوزستان|ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی برای مددجویان سیل زده شروع شد

معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان شامگاه گذشته در جلسه مشترک با سردار خادم سید الشهدا فرماندهی قرارگاه کربلا، سرهنگ عدالت پور مدیریت محرومیت زدایی قرارگاه کربلا، مهندس انصاریان مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان در محل قرارگاه کربلا با اعلام این خبر گفت: در راستای تفاهم نامه همکاری منعقد شده فی ما بین سازمان بهزیستی کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان سازمان بهزیستی، ساخت ۱۸۵ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش در شهرستان های آبادان، خرمشهر، شادگان، اروند کنار و دارخوین شروع شد.

        به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان مهران کریمیان با اشاره به بحث و تبادل نظر پیرامون موارد اجرایی تفاهم نامه‌ منعقده گفت: در این جلسه مقرر شد برای شروع ساخت این واحدها  اقدامات لازم به عمل آید.

          وی در ادامه درباره روند اجرای کار بیان داشت: در مرحله نخست زمین کلیه مددجویانی که در روستاها دارای زمین و پروانه ساخت هستند، تحویل قرارگاه سازندگی سپاه می شود تا ساخت آنها شروع شود، ضمن اینکه مددکاران بهزیستی نسبت به توجیه مددجویان و پیگیری وام آنها اقدام خواهند کرد. 

          کریمیان افزود: با رایزنی های انجام شده، مدیرکل بنیاد اعلام کردند که تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف 400 میلیون ریال با ضمانت زنجیره ای به مددجویان بهزیستی پرداخت می شود.
          وی همچنین با اشاره به شرایط مددجویانی که زمین آنها پروانه ساختمانی ندارد اظهار داشت: مددکاران بهزیستی می بایست ضمن هماهنگی با دهیاری ها پیگیر پروانه ساخت مددجویان شده و پس از آن نسبت به دریافت تسهیلات بانکی برای آنها اقدام کنند.
          معاون مشارکت های مردمی بهزیستی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی نیز در طی مراحل ساخت، کمک بلاعوض به ارزش 70 میلیون ریال به مددجویان پرداخت خواهد کرد.

کد خبر 876

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد