آبیک | راه اندازی دومین مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست قزوین در آبیک

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک از راه اندازی دومین مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست استان قزوین در این شهرستان توسط یکی از خیران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آبیک یوسف کازانی رئیس بهزیستی شهرستان اظهار کرد: در نشستی با معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان قزوین و خیر آبیکی در اداره بهزیستی شهرستان آبیک، رایزنی‌های لازم برای راه اندازی مرکز نگهداری شبانه روزی کودکان بدسرپرست و بی سرپرست صورت گرفت.

وی افزود: مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در قالب هیات امنایی راه اندازی می شود که اساسنامه آن به خیر داده شده تا ثبت شرکت انجام شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک ادامه داد: این مرکز برای ۶ تا ۱۲ ساله‌ها راه‌اندازی می شود و نیت خیر تحت پوشش قرار دادن این کودکان و کودکان ۱۲ تا ۱۸ سال است و تامین هزینه آموزش، تحصیل، ازدواج، اشتغال و مسکن آنان مد نظر این خیر آبیکی است.

کازانی اضافه کرد: نیروهای مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از شهرستان آبیک تامین شده و پذیرش از تمام شهرستانهای استان قزوین صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نخست مرکز مذکور در ساختمانی که ملک شخصی خیر است، راه اندازی می شود و چند سال آینده ساختمان جدیدی با امکانات، خدمات و فضای بیشتر برای کودکان احداث می شود.

کد خبر 8749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد