قم|طی حکمی از طرف مدیر کل بهزیستی استان قم آقای محمد رضا قوی بعنوان سرپرست مرکز تامین و توسعه منطقه 1 قم منصوب شد

در حکم صادر از طرف دکتر رضا سلیقه مدیر کل بهزیستی استان قم آمده است : جناب آقای محمدرضا قوی، احتراما با عنایت به تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرستی مرکز تامین و توسعه خدمات بهزیستی منطقه 1 قم (مسبح) منصوب می‌شوید تا با بهره‌گیری از تجارب کارشناسان مجرب و هماهنگی با بهزیستی استان در راستای ارائه خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان گام بردارید.

انتصاب جدید در بهزیستی قم

طی حکمی از طرف مدیر کل بهزیستی استان قم آقای محمد رضا قوی بعنوان سرپرست مرکز تامین و توسعه منطقه 1 قم منصوب شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم در حکم صادر از طرف دکتر رضا سلیقه مدیر کل بهزیستی استان قم آمده است :

احتراما با عنایت به تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرستی مرکز تامین و توسعه خدمات بهزیستی منطقه 1 قم (مسبح) منصوب می‌شوید تا با بهره‌گیری از تجارب کارشناسان مجرب  و هماهنگی با بهزیستی استان در راستای ارائه خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان گام بردارید.

شایان ذکر است اهم وظایف جنابعالی عبارت اند از:

1- مطالعه و برنامه ریزی در جهت اتخاذ تدابیر موثر در راستای تامین و توسعه برنامه‌ها و خدمات مورد نیاز در سطح  شهرستان قم.

2- تکریم ارباب رجوع و تلاش در جهت ایجاد رضایت مندی حداکثری و گسترش ارائه خدمات و پوشش آن به تمامی گروه‌های هدف .

3- ساماندهی خدمات در سطح منطقه و تامین نیازهای ارتقایی و توسعه‌ای خدمات با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی و ارائه گزارش اقدامات انجام شده به بهزیستی استان.

4- مشارکت و همکاری در راستای بومی سازی خدمات در سطح شهرستان قم و ارائه گزارشات مالی مرتبط به و ارائه پیشنهادات لازم جهت بازنگری و اصلاح دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی به سطوح بالاتر.

5- پیش‌بینی و پیگیری تامین منابع مالی مورد نیاز و هزینه کرد و ارائه گزارشات مالی مرتبط به بهزیستی استان.

6- ارائه پیشنهاد‏، شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز و موانع اجرای برنامه‌ها جهت افزایش ضریب نفوذ خدمات در منطقه تحت پوشش.

7- شناسایی و اعلام ظرفیتهای بومی به بهزیستی استان به منظور جلب مشارکتهای مردمی جهت تامین و توسعه خدمات.

8- پیگیری اجرای برنامه‌های ابلاغی در سطح منطقه مربوطه و ارائه گزارش عملکرد به سطوح بالاتر مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی.

9- شناسایی و ثبت مستمر اطلاعات جامعه هدف و نیازمند دریافت خدمات در سطح منطقه تحت نظارت مطابق با دستورالعمل ا بلاغی از بهزیستی استان.

 امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت و پشتکار و با همدلی و تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند در ارائه خدمت هر چه مطلوب‌تر به جامعه هدف بهزیستی استان قم موفق باشید.

         لازم به ذکر است طی برنامه ریزی بهزیستی استان قم و جهت ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزیستی در کلان شهر قم و با توجه به تک شهرستانی بودن قم، خدمات بهزیستی از طریق دو مرکز تامین و توسعه 1 (بخش غربی رودخانه قمرود) و مرکز تامین و توسعه 2 (بخش شرقی رودخانه قمرود) ارائه می گردد و کلیه مراکز توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری استان زیر نظر این دو مرکز اداره می شوند.

کد خبر 872

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد