بندرترکمن| دیدار فرماندار و رئیس اداره بهزیستی شهرستان  با نابینایان

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ترکمن: در مراسمی به مناسبت گرامیداشت 23 مهرماه (15 اکتبر)«روز جهانی عصای سفید» با شعار(فرصت های برابر)، رئیس اداره بهزیستی بندرترکمن به اتفاق فرماندار این شهرستان باحضور درمنزل تعدادی ازمعلولین نابینا ، ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید،ازنزدیک با آنان دیدار و گفتگو نمودند.

در این مراسم فرماندار گفت: خوشبختانه در شهرستان بندر ترکمن معلولین موفقی بسیاری در زمینه های ورزشی،علمی و فرهنگی و..تحت پوشش بهزیستی هستند که اراده ،پشتکار و تلاش این عزیزان نشان می دهد، معلولین توانمندی های بسیاری دارند.
هیوه چی با اشاره به شعار روز جهانی عصای سفید و اهمیت این روز خاطر نشان ساخت: با ایجاد شرایط و فرصت های برابر برای این عزیزان می توانیم از پتانسیل ها و ظرفیت های بالای این قشر در جامعه بهتر استفاده شود که این امر نیازمند همکاری و توجه بیشتر سایر ادارات و دستگاهها با بهزیستی در این زمینه است.
در ادامه رئیس اداره بهزیستی  نیز ضمن تقدیر از توجه و حضور ارزشمند فرماندار در این مراسم و حمایت از معلولین شهرستان بندرترکمن، به معرفی نوع و فرآیند ارائه خدمات بهزیستی به نابینایان پرداخت.
امانیان ضمن تشریع تعداد معلولین و شرایط ومشکلات این عزیزان  افزود: بایستی ضمن معرفی معلولین توانمند و موفق، جامعه را با نیازها و مشکلات مددجویان آشنا کنیم تا با ایجاد فرصت های برابر، شرایط و بستر مناسبی برای حضور انان فراهم شود.
در پایان فرماندار بندر ترکمن ضمن استماع و بررسی مسائل و مشکلات و درخواست های این عزیزان ، دستورات لازم در جهت  پیگیری و رسیدگی به آنها را صادر

کد خبر 8716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد