برگزاری ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قروه در سال 98

ششمین جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قروه با حضور مدیر کل پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان،معاونت اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان ،دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان ،نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان قروه و کلیه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان در این جلسه ابتدا عبدی رئیس بهزیستی و دبیر شورا ضمن خیر مقدم به مدعوین دستور کار جلسه را ارائه عملکرد حوزه اعتیاد در سال 97و98وبرسی چالشهای پیش رو بیان نمود.

الماسی فرماندار شهرستان بیان داشت : معضل اعتیاد یک موضوع جهانی است و با توجه به اینکه نهادها سازمان های متعددی با این موضوع دخیل می باشند جای امید واری است که تحولات مثمر ثمری ایجاد شود و از مسئولین استانی تقاضا نمود توجه بیشتری  به مناطق آسیب خیز شهرستان داشته باشند.

سپس هریک از اعضا به بیان عملکرد اداره متبوع خود پرداخته و عموما درخواست حمایت های مالی را عنوان نمودند.

حریری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان با بیان اینکه درمان و مقابله دیگر پاسخگو نیست گفت: طرحی با عنوان طرح یاری گران زندگی در مدارس در دست اجرا است عمده فعالیت آن در بحث فرهنگ سازی میباشد.

همچنین حریری به بیان خدمات قابل ارائه از طریق شورای هماهنگی از جمله کمک هزینه درمان بیماران حوزه اعتیاد و تسهیلات اشتغالزایی پرداخت.

در ادامه مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیات قرآنی که با دست خود خود را هلاک نکید گفت: اعتیاد  مصداق همین آیه  شریفه می‌باشد و باید تمام نهاد ها متحد شوند تاجامعه را از هلاکت نجات دهند.

کد خبر 8710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد