لزوم تقسیم کار دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر جامعه به سمت کاهش آسیب های اجتماعی و ریشه کن کردن آن پیش می رود و بهزیستی و نیروی انتظامی می توانند با همکاری دیگر دستگاه های حوزه اجتماعی نقش موثری برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، نشست مشترک مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با سرهنگ آمویی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه در راستای بررسی روند کاهش آسیب های اجتماعی در استان و انعقاد تفاهم نامه همکاری در این خصوص برگزار شد.

دکتر رضوان مدنی در این نشست عنوان کرد:بهزیستی با داشتن خدمات گسترده و متنوع که از ابتدای تولد تا سالمندی هر فرد را شامل می شود نیازمند داشتن تعامل با دستگاه هاست.
 
وی افزود: در حال حاضر جامعه به سمت کاهش آسیب های اجتماعی و ریشه کن کردن آن پیش می رود و بهزیستی و نیروی انتظامی می توانند با همکاری دیگر دستگاه های حوزه اجتماعی نقش موثری برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان داشته باشند.
 
به گفته رضوان مدنی، با تقسیم کار مناسب و هماهنگی های بین دستگاهی می توان شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در استان باشیم.
 
سرهنگ آمویی معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد با تمام قوا همگام با بهزیستی برای رفع مشکلات و مسائل اجتماعی در جامعه تلاش کند.

کد خبر 866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد