امضای تفاهم نامه بین بهزیستی و منطقه آزاد قشم

با هدف مناسب سازی فضاها و اماکن عمومی شهری در جزیره قشم جهت تردد معلولین و سالمندان ، تفاهم نامه همکاری بین سازمان بهزیستی کشور و سازمان منطقه آزاد قشم منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ این تفاهم نامه به امضای ابراهیم کاظمی مومن سرایی رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور و غلامحسین رنجبر مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان به نمایندگی از سازمان بهزیستی کشور و حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل ، عبدالجواد کمالی منتخب هیات مدیره و محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد قشم به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد قشم رسید .

براساس این تفاهم نامه که در راستای اجرای مواد 2 و 3 قانون حمایت از حقوق معلولان منعقد گردید، همکاری و ارائه مشاوره های فنی و لازم در خصوص مناسب سازی کلیه معابر و اماکن عمومی، اعلام مشکلات موجود ، تهیه و ابلاغ استانداردهای لازم اماکن و فضاهای عمومی شهری جهت لحاظ نمودن در پروژه های در حال اجرا و آتی سازمان و همکاری در برگزاری جلسات و دوره های آموزشی ویژه گروه های مختلف و مرتبط ، بخشی از تعهدات سازمان بهزیستی است.

سازمان منطقه آزاد قشم نیز متعهد به همکاری جهت مناسب سازی کلیه اماکن و معابر جدید و ساماندهی و مناسب سازی اماکن عمومی ومعابر جدید جزیره براساس استانداردهای طرح ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی گردید.

سازمان منطقه آزاد قشم همچنین ، همکاری لازم را در راستای لحاظ نمودن طرح ها و الگوهای پیشنهادی بهزیستی در خصوص تامین فضاهای استاندارد معلولین در پروژه های آتی سازمان خواهد داشت.

کد خبر 8638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد