لرستان | همدلی و حمایت از گروه‌های هدف تقویت شود

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان بهزیستی کشور گفت: سرلوحه کارهای ما در سازمان باید اخلاق باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، دکتر نظم‌ده در جلسه شورای اداری کل بهزیستی استان که با حضورمدیر کل بهزیستی ، معاونین، روسای شهرستان‌ها، مسئولین دفاتر وکلیه کارشناسان حوزه مدیریت برگزار شد، اظهار کرد: در جریان سیل فروردین ماه، بهزیستی با کارکنان پرتلاش لرستان روسفید شد و توانست با بسیج امکانات، اقدامات گسترده‌ای انجام دهد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور قدردان زحمات شما بوده و هست، بیان کرد: تکنولوژی‌هایی در جامعه وجود دارد که می‌توانیم به شکل‌های مختلف از آن استفاده کنیم به طوری که به کرامت، عزت، رضایت از درون خود و ... اضافه شود.

این مسئول اظهار کرد: با توجه به گروه هدف‌ سازمان  بهزیستی باید سرلوحه کارهای ما اخلاق باشد و به‌هیچ وجه نباید اجازه دهیم بی‌اخلاقی شیوع پیدا کند.

نظم ده ادامه داد: همدلی و حمایت از گروه‌های هدف تقویت شود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان بهزیستی کشور یادآور شد:  عملکرد بهزیستی لرستان به گونه ای است که در حال حاضر در رده استان‌های مورد قبول و خوب قرار رفته است.

وی با اشاره به تاکید ریاست سازمان مبنی بر حمایت و تقویت مدیریت فعلی بهزیستی استان اضافه کرد: بی شک با ادامه این روند کاری بهزیستی لرستان آینده خوب و درخشانی خواهد داشت.

در ادامه این جلسه "محمد میررضایی" به عنوان معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی لرستان و "مریم اکبری" به عنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان الیگودرز معرفی شدند.

کد خبر 863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد