مدیر کل بهزیستی کرمان نقش پایگاه های خدمات اجتماعی را درارتقاء آگاهی و توانمندسازی خانواده ها مهم دانست

مدیر کل بهزیستی استان کرمان در سفر به شهرستان ارزوئیه با حضور در فرمانداری با مسئولین محلی دیدار و در خصوص مسائل اجتماعی بحث و گفت و گو کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی در این جلسه با اشاره به نقش مهم و مثبت پایگاه های اجتماعی به ویژه در مناطق کمتربرخوردار گفت : یکی از اهداف مهم این پایگاه ها ارائه خدمات تخصصی در راستای ارتقاء آگاهی و توانمندسازی خانواده ها با هدف کاهش آسیب ها و افزایش سلامت روان افراد جامعه می باشد .
صادق زاده با بیان اینکه پایگاه های خدمات اجتماعی بهترین شیوه برای مداخله در بحران های اجتماعی ،خانوادگی و فردی می باشد عنوان کرد : ارائه خدمات تخصصی و آموزش مهارت های زندگی یکی از رویکردهای مهم این مراکز می باشد .
وی در سخنانی دیگر با تاکید بر حمایت از کودکان بی بضاعت ، محکومین جرائم غیر عمد و افراد دارای اعتیاد  اظهار داشت : با شناسایی این مشکلات و تلاش جهت رفع این مسائل در مناطق کمتربرخوردار می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند.
در ادامه حمید منظری توکلی فرماندار ارزوئیه با تقدیر از توجه ویژه بهزیستی نسبت به رفع مسائل اجتماعی افراد جامعه افزود : حمایت و تقویت از چنین مراکزی به ویژه در مناطق کمترتوسعه یافته موجب دلگرمی و آرامش خانواده ها می شود .

کد خبر 8539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد