پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی نابینایان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی روز جهانی نابینایان را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، « مرضیه فرشاد » مدیرکل بهزیستی استان در پیامی روز جهانی نابینایان را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: 
به نام خدای بصیر
23 مهر ماه مصادف با ۱۵ اکتبر روز جهانی عصای سفید است که امسال  با شعار«فرصت های برابر»نامگذاری شده است. این نامگذاری از آن جهت اهمیت دارد که برنامه ریزان توانمندی تمامی افراد دارای محدودیت بویژه نابینایان را باور داشته باشند و در یک منطق عدالت خواهانه فرصت های برابری برای بروز توانمندی این افراد ایجاد نمایند و مبلمان شهری را بر اساس استانداردهای مناسب سازی اماکن و معابر عمومی، برای حضور پررنگ تر این عزیزان در جامعه آماده نمایند..
یک فرد نابینا در زلال شعور و صفای فطرت خدایی خود، جلال و جمال  حضرت حق را می نگرد و از این منظر است که« هاتف شرار»  نابینای مطلق با همه محدودیت هایش، پوستر امسال روز جهانی نابینایان را طراحی می کند و نام خود را به عنوان اولین طراح پوستر نابینای کشور ثبت می کند.
اینجانب ضمن ستودن این همه همت و غیرت ایرانی، 23 مهر ماه روز جهانی عصای سفید را به تمامی روشن دلان عزیز سرزمین اسلامی ام تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برای همه این بزرگواران سلامتی، نشاط، بهروزی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

کد خبر 8527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد