جلسه آموزشی بروز رسانی ثبت اطلاعات دانشجویان تحت پوشش برگزار شد

در این جلسه ثبت اطلاعات دانشجویان تحت پوشش در سامانه student و آمارگیری از طریق سامانه  Qlick view با حضور رابطین دانشجویی شهرستانهای تابعه بهزیستی البرز آموزش داده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : روز یکشنبه 21 مهر ماه سال جاری در راستای اجرای دستورالعمل ثبت و به روز رسانی اطلاعات دانشجویان تحت پوشش بهزیستی البرز و به همت دفتر امور فرهنگی، جلسه رابطین دانشجویی با هدف بروزرسانی اطلاعات دانشجویان تحت پوشش بهزیستی استان البرز و تبیین شاخص های ارزیابی در محل دفتر امور فرهنگی استان برگزار گردید.

در این جلسه « مریم قنبرزاده » مدیر امورفرهنگی بهزیستی البرز با تأکید بر رعایت موارد دستورالعمل اجرایی شاخص های فرهنگی، ثبت و به روز رسانی اطلاعات دانشجویان تحت پوشش را بسیار مهم ارزیابی کرده و اظهار داشت: در صورت قصور در این امر متأسفانه شاهد عدم پرداخت کمک هزینه شهریه دانشجویان خواهیم بود که اعتراضات زیادی را در پی خواهد داشت، ضمن اینکه در ارائه آمارهای مربوطه دچار عدم توازن خواهیم شد.

در ادامه این جلسه آموزشی ثبت اطلاعات دانشجویان تحت پوشش در سامانه student و آمارگیری از طریق سامانه  Qlick view با حضور رابطین دانشجویی شهرستانها برگزار شد.

کد خبر 8485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد