۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
بهزیستی کیش در هفته بهزیستی

در این هفته حوزه های مختلف اداره بهزیستی کیش به انجام فعالیت هایی همچون برگزاری کارگاه، آگاهسازی در سطح شهر، بازدید از منزل مددجویان و توزیع بسته های ارزاق، حضور در برنامه سیما و غبارروبی گلزار شهدا پرداختند.

در هفته بهزیستی تیم اورژانس اجتماعی در راستای معرفی فعالیت های این حوزه و ارائه خدمات مشاوره در سطح جزیره و مراکز خرید بین مردم حضور یافت؛ و با توزیع بروشور و کارت ویزیت 123 نسبت به آگاهسازی اقدام نمود. همچنین این حوزه با حضور در مهدهای کودک نسبت به آموزش خودمراقبتی به کودکان و برگزاری کارگاه هایی  در خصوص آموزش فرزندپروری برای والدین اقدام نمود.

حوزه پیشگیری نیز در این هفته کارگاه های کاهش استرس و اضطراب را در محیط های کاری و کارگاه آموزش مهارت ارتباطی را برای عموم برگزار نمود. حوزه توانبخشی و دفتر امور زنان این اداره با همراهی رئیس اداره به بازدید از منزل مددجویان دو حوزه و توزیع بسته های ارزاق به تمامی مددجویان تحت پوشش اقدام نمود.در آخرین روز این هفته کارکنان این اداره به همراه رئیس اداره اقدام به غبارروبی گلزار شهدا نمودند.

در پایان سرکار خانم کهورزاده رئیس اداره بهزیستی کیش با حضور در برنامه تلویزیونی شب های جزیره اقدام به معرفی حوزه های مختلف اداره بهزیستی و فعالیت های صورت گرفته در این هفته نمود.

کد خبر 8413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد