نجف آباد| همایش فانوسی برای زندگی 

همایش یک روزه پیشگیری از اقدام به خودکشی با همکاری گروه همیار سلامت روان مهر مشاور، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و بهزیستی در سالن همایش های خارون با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه، دادستان،  رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره بهزیستی، روسای ادارات شهرستان و محمد بیگی دبیر کمیته پیشگیری از خودکشی علوم پزشکی اصفهان  برگزار شد.

در این همایش تعداد 800 نفر از رابطین بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و مربیان تربیتی آموزش و پرورش، علل و عوامل و راههای پیشگیری از خودکشی و نحوه آموزش این مباحث به خانواده ها را  بررسی کردند.
محمد بیگی دبیر کمیته پیشگیری از خودکشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این همایش افسردگی را از اولین عوامل اقدام به خودکشی دانست و بر تحکیم خانواده و بالا بردن سطح معنویت تاکید کرد.
وی  درادامه با اجرای تئاتر، در خصوص شیوه های پیشگیری از اقدام به خودکشی توضیحاتی ارائه کرد.
در این برنامه، مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد بر لزوم ارائه آموزشهای مرتبط به شیوه های خلاقانه تاکید کرد.
در ادامه علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی با معرفی فعالیت های اورژانس اجتماعی، گفت:  زنگ خطرهای آسیب های اجتماعی به صدا درآمد است و باید با  بالا بردن سطح آگاهی جامعه نسبت به آسیب های اجتماعی، به دنبال مدیریت و کاهش این آسیب ها باشیم.

کد خبر 8398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد