خوروبیابانک| افتتاح موسسه خیریه سرای مهر سالمندان و آئین کلنگ زنی ساختمان جدید سالمندان مهرورزان

با حضور فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای اداری و جمعی از خیرین در آئینی موسسه خیریه سرای مهر سالمندان خوروبیابانک افتتاح و کلنگ آغاز احداث ساختمان نگهداری سالمندان این موسسه به زمین زده شد. 

علی اصغر فیروزی رئیس اداره بهزیستی شهرستان خوروبیابانک در سخنانی با اشاره به اهمیت توسعه مراکز و موسسات مردم نهاد گفت: ایجاد موسسه خیریه سرای مهر در جهت جلب و جذب کمکهای خیرین و به منظور احداث ساختمانی در خور و شأن سالمندان شهرستان تاسیس و پروانه خود را از بهزیستی اخذ نموده است .
احمد حسن نژاد مدیر مرکز توانبخشی و نگهداری سالمندان مهرورزان نیز در سخنانی به شرح یک دهه فعالیت مرکز مهرورزان پرداخت و گفت: این مرکز در دو بخش مراقبت در منزل و شبانه روزی با بیش از 70 نفر از سالمندان خدمات ارائه می نماید. امیدواریم با بهره برداری از ساختمان جدید در آینده ای نزدیک در فضای استاندارد تری به سالمندان عزیز خدمات ارائه نماییم.
عباس بلانیان فرماندار شهرستان در این مراسم از حضور گرم خیرین تشکر و با اشاره به اینکه احترام به پدر و مادر و نگهداری از آنها در زمان پیری امری واجب است؛ از مسئولین ادارات و خیرین پیگیری روز افزون را برای به ثمر نشستن این امر خیر خواستار و در جهت پیشرفت این امر خیر خواهانه قول مساعد و همکاری لازم را اعلام نمود.
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان در این مراسم به اهمیت نیکوکاری در جامعه اشاره و با تقدیر از خیرین سرای مهر سالمندان، اظهار داشت: آثار عمل نیک همه نیکوکاران به اعتبار کلام پروردگار متعال زینت زندگی دنیایی و مایه عزت در آخرت است .
در ادامه با حضور مسئولین و خیرین کلنگ احداث ساختمان سرای مهر سالمندان در زمینی به متراژ 4500 متر مربع به زمین زده شد .  


 

کد خبر 8386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد