بهار| بازدید فرماندار ازمنزل مددجویان روشندل بمناسبت روز جهانی عصای سفید

بمناسبت 23 مهرماه، روز جهانی عصای سفید فرماندار شهرستان بهار به همراه رئیس اداره بهزیستی و مددکاران از منازل روشندلان شهرستان بهار بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار فرماندار شهرستان بهار در حاشیه بازدید از منازل مددجویان نابینای شهرستان گفت: ما مسئولین باید به بهانه های مختلف و مناسبت ها با افرادی که دارای شرایط خاص و ویژه هستند دیدار و ملاقات نمائیم و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم.

 احسان قنبری ضمن تقدیر از کارکنان بهزیستی نیز که همواره از اقشار آسیب پذیر حمایت می کنند گفت: روز عصای سفید یک روز جهانی است که دارای اهمیت فوق العاده ای است و خیلی از نبینایان دارای استعداد های خاصی هستند و باید استعداد های آنها بصورت هدفمند هدایت شود.

 رئیس اداره بهزیستی نیز گفت: نگاه کارشناسان و مددکاران به روشندلان عزیز از دید ترحم و دلسوزی نیست و توجه زیادی به توانمندسازی این قشر از جامعه دارند و تلاش می نمایند تا روشندلان منزوی نباشند و در جامعه حضور فعال داشته باشند.

 منوچهر نوروزی گفت: بهزیستی به دانشجویان کم بینا و نابینا شهریه دانشجویی پرداخت می کند و در صورت برگزاری آزمون های استخدامی، مکاتبات لازم جهت استفاده از سهمیه 3درصد استخدامی آنها انجام می شود.

گفتنی است در پایان این بازدید  با اهدای سبد غذایی و  هدیه از خانواده روشندلان دلجویی بعمل آمد. 

کد خبر 8365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد