آذربایجانشرقی| توزیع سبد رمضان بین مددجویان استان

مدیرکل بهزیستی استان در بازدید دکتر سعیدی، نماینده مردم تبریز ،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از موسسات خیریه زیرنظر بهزیستی استان از برنامه ریزی این اداره کل جهت توزیع سبد رمضان بین مددجویان استان خبرداد.

محسن ارشدزاده در  بازدید دکتر سعیدی از موسسه نابینایان بصیر ،موسسه خیریه حمایت از کودکان مستمند و بی سرپرست و مرکز مشاوره 1480 ،با اشاره به توزیع سبد رمضان بین مددجویان تحت پوشش این سازمان در سالهای گذشته افزود: امسال نیز همچون سالهای پیشین با همکاری موسسات خیریه زیر نظر این اداره کل ،سبد حمایتی ویژه ماه رمضان بین مددجویان استان توزیع خواهیم نمود.

وی با اشاره به فعالیت 200 موسسه خیریه زیر نظر بهزیستی استان با هدفهای حمایتی ،نگهداری کدوکان بی سرپرست و ...،اعتماد مردم و ظرفیت موجود در خیریه ها جهت حمایت از اقشار ضعیف به ویژه جامعه هدف بهزیستی را از نقاط قوت آنها برشمرد.

موسسه نابینایان بصیر نیز که با 800 عضو رسمی در حال فعالیت می باشد ؛جزو موسساتی بود که نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بهزیستی استان از ان بازدید به عمل آوردند. استعدادیابی ،مهارت آموزی ،ارائه خدمات توانبخشی و کمک توانبخشی و تلاش برای خودکفایی و اشتغال نابینایان از اهداف تاسیس این موسسه می باشد.

کد خبر 834

خدمات الکترونیک پرکاربرد