برگزاری آیین رونمایی از طرح بومی آموزش مهارت های زندگی

آئین رونمایی از طرح بومی آموزش مهارت های زندگی با حضور مدیر کل ،معاون پیشگیری و کارشناسان بهزیستی استان و شهرستان ها و جمعی از فعالان حوزه اجتماعی به منظور ارتقاء سطح آگاهی و مهارت های زندگی دانش آموزان مقاطع مختلف سنی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی با تقدیر از تلاشهای ارزشمند صاحب نظران و کارشناسان در تدوین این طرح گفت : با توجه به وضعیت آسیب ها و معضلات متعدد اجتماعی اگر اقدامات تخصصی در حوزه مسائل اجتماعی انجام نشود متاسفانه شاهد مشکلات عدیده و گسترده تری خواهیم بود.
صادق زاده تدوین و طراحی برنامه های علمی و کارشناسی بر مبنای الزامات منطقه ای و بومی را موثر وارزشمند دانست و اظهار داشت : در حال حاضر فعالین حوزه مسائل اجتماعی و ظایف سنگین و خطیری در این رابطه به عهده دارند و همچنین در بسیاری از مسائل اجتماعی تلاش برای تغییر نگرش افراد جامعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است .
وی با تاکید بر ایجاد فضای امن و مناسب برای فعالیت های  تخصصی کارشناسان حوزه مسائل اجتماعی گفت  : با شناسایی و توجه ویژه به مسائل اجتماعی و همچنین ارائه طرح ها و برنامه های علمی متناسب با شرایط بومی می تواند در تغییر رفتارهای نامناسب اجتماعی موثر باشد .
در ادامه این مراسم مدیر کل بهزیستی با اهداء لوح تقدیر از دست اندر کاران طراحی و تدوین این طرح تقدیر نمود.
گفتنی است طرح فوق به منظور ارتقاء سطح آگاهی و مهارتهای گوناکون زندگی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و مدیران مدارس در مقاطع مختلف و متناسب با سن و جنس مخاطبین در سطح استان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 8320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد