لایحه مجوز واگذاری هشت مرکز بهاران به شورای شهر تهران ارسال شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران لایحه «مجوز واگذاری حق بهره برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران» را به شورای شهر فرستاد.

علی اعطا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این لایحه گفته شده است که به شهرداری تهران اجازه داده شود به منظور اجرای برنامه های بازتوانی و حمایت های پس از ترخیص و ارائه خدمات بازتوانی به آسیب دیدگان اجتماعی و توانمندسازی برای گروه ها و جمعیت های آسیب دیده و در معرض آسیب، حق بهره برداری از هشت مرکز از مراکز حمایت از بهبود یافتگان (بهاران) با حفظ حق مالکیت برای مدت معینی به سازمان بهزیستی استان تهران واگذار شود.
وی تاکید کرد: توجیهی که شهرداری مطرح کرد این است که تنها حق بهره برداری از این مراکز به بهزیستی واگذار می شود.
اعطا گفت: شهرداری همچنان مالک این مراکز خواهد بود.
عضو هیات رئیسه شورا ادامه داد: شهرداری تهران تصمیم دارد به منظور ارائه خدمات اجتماعی از سوی بهزیستی که وظیفه ذاتی این نهاد است، حق بهره برداری از بهاران را به این نهاد ارائه کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: این لایحه از سوی هیات رئیسه به کمیسیون های مربوطه جهت بررسی و اعلام نظر ارسال می شود.
وی توضیح داد: این لایحه برای تصویب نیازمند رای اعضای شورای شهر در صحن علنی پس از قرایت گزارش کمیسیون های اصلی و تخصصی است .
به گزارش ایرنا، «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران چندی پیش بر لزوم واگذاری مراکز بهاران پایتخت به بهزیستی استان تهران تاکید کرده بود.
محمدجواد حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره این سخن استاندار تهران گفته بود واگذاری مراکز بهاران نیازمند ارائه لایحه از سوی شهرداری تهران به شورای شهر است.

کد خبر 8254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد