بهار| نشست مشترک تبلیغات اسلامی با بهزیستی شهرستان در جهت گسترش فعالیت ها و همکاری های دو جانبه

نشست مشترک با حضور رئیس اداره بهزیستی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی در جهت گسترش فعالیت ها و همکاری های دو جانبه شهرستان بهار برگزار گردید.

رئیس بهزیستی ضمن تشکر از اداره تبلیغات اسلامی در همکاری های مشترک با بهزیستی گفت: تبلیغات اسلامی یکی از اداراتی است که می تواند در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد.

 نوروزی گفت: بهزیستی یکی از نهاد های حمایتی است که در مباحث فرهنگی نیز تلاش زیادی می نماید و از ظرفیت های سازمان تبلیغات اسلامی می تواند بهره مند شود.

 وی همچنین از تبلیغات اسلامی درجهت همکاری های دو جانبه و گسترش فعالیتها تشکر کرد و خواستار شد  که اگر هرگونه مجوز فعالیت مهد قرآنی توسط آنها به افراد واگذار شده اطلاع رسانی گردد تا نسبت به ساماندهی آنها و اعضای مجوز پس از طی مراحل قانونی از طریق بهزیستی اقدام گردد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز ضمن تقدیر از عملکرد بهزیستی گفت: با توجه به همکاری مشترک، با فعالیتهای این نهاد مقدس آشنا هستیم و همواره از دانش و اطلاعات کارشناسان آن استفاده می کنیم.

جمشیدی گفت: ما در مجموعه شهرستان هیچ گونه مجوز، مبنی بر فعالیت مهد قرآنی صادر ننموده ایم و فقط تربیت مربیان قرآنی را در دستور کار خود داریم.

کد خبر 8146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد