شاهین شهر و میمه| بازدید فرماندار شهرستان از مهدکودک ماندگارشاهین شهر به مناسبت روز کودک

اسفندیارتاجمیری فرماندار شهرستان به همراه رئیس و جمعی از کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت روز جهانی کودک از مهدکودک ماندگار شاهین شهر بازدید و از نزدیک در جریان کلاس های آموزشی در حال برگزاری شامل قصه گویی، کاردستی، نقاشی و ..... قرار گرفتند.

اسفندیار تاجمیری فرا رسیدن روز جهانی کودک را به کودکان ارزشمند و نازنین ایران اسلامی بویژه کودکان شهرستان شاهین شهر و میمه، تبریک گفت و اظهارداشت: اختصاص روزی برای کودکان، این آیه های روشن الهی اقدام ارزشمندی بوده است؛ کودکان امانت‌های الهی و ضمانت آینده جامعه و صاحبان فردای این مرز و بوم هستند و ساختن آینده‌ای روشن چیزی جز تربیت اصولی و کارآمد این غنچه‌های هستی نیست و لازمه این شکوفایی، ساختن دنیایی آمیخته با مهربانی و عطوفت و آکنده از صلح و صفا و عاری از خشونت و اضطراب و نگرانی است.

وی افزود: باید والدین، نهادهای آموزشی دولتی و خصوصی و صاحبنظران و سیاست گزاران نقش خود را بخوبی ایفا کنند و حق مطلب را نسبت به کودکان گل های زندگی امروز و استوانه های فردای جامعه ادا نمایند.

 

در این بازدید مراسم ویژه ای به مناسبت هفته ملی کودک در کنار کودکان و اجرای مسابقات شاد و مفرح در مهد کودک ماندگارشاهین شهر برگزار گردید و در پایان به برندگان جوایزی اهدا شد .
گفتنی است ۲۰۰۰ کودک در ۳۵ مهدکودک تحت نظارت بهزیستی در سطح شهرستان در حال آموزش هستند.

 

کد خبر 8089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد