آران و بیدگل| گرامیداشت هفته ملی کودک

همزمان با آغاز هفته ملی کودک ، اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل با همکاری شهرداری، شورای شهر و شبکه بهداشت، مراسم گرامیداشت روز جهانی کودک را درکانون  فرهنگی تربیتی شهید عربیان برگزار نمود.

در این مراسم رضا رمضانی شهردار، یوسفیان رییس شورای شهر، اعضای شورای شهر، کارشناسان شبکه بهداشت و نونهالان مهدهای کودک به همران مدیران و مربیان خود حضور داشتند.

حیدر ایمانیان رییس اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل، در حاشیه این مراسم ، ضمن تبریک روز جهانی کودک، با اشاره به اهمیت تربیت کودک و تاکید برنقش مربی در پرورش کودک گفت: مهارتهای کلیدی و ضروری را مربی به کودک آموزش میدهد.

وی افزود:  آموزش مهارتهایی همچون استدلال کردن، خوب شنیدن، خوب دیدن، دقت کردن، خواستن و ایجاد نگرش پژوهشگرانه در این سنین از وظایف خطیر مربی است.

رییس اداره بهزیستی آران وبیدگل با ارائه آماری در خصوص فعالیت های این اداره در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها ابراز داشت : در سال 97 در حوزه پیشگیری 2518 کودک 3 تا 6 سال به پایگاه های ثابت و سیار سنجش بینایی مراجعه نموده و بررسی شده اند. همچنین 1077 نوزاد در مراکز تحت نظارت این اداره غربالگری شنوایی انجام داده اند.

لازم به ذکر است در این مراسم، ضمن اجرای سرود کودکانه، نمایش طنز، اجرای مسابقه با موضوع سلامت و سوانح رانندگی، ایستگاه نقاشی واهداء جوایز به کودکان؛ از شهردار و رییس شورای شهر با اهداء لوح تقدیر وتندیس تقدیر شد.

 

 

کد خبر 8086

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد