مدیرکل بهزیستی استان کرمان از آمادگی برای حمایت های روانی – اجتماعی از کودکان مبتلا به سرطان وخانواده هایشان خبر داد

به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک مدیرکل و اعضاء شورای معاونین بهزیستی استان به همراه جمعی از خیرین فعال در زمینه درمان کودکان مبتلا به بیماریهای سخت از بخش آنکولوژی کودکان بیمارستان افضلی پور کرمان بازدید و با کارکنان و کودکان بیمار و بستری در این بخش دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در این دیدار با تقدیر از خدمات و تلاش های  شبانه روزی کارکنان این بخش ، هدف از این بازدید را توجه دادن جامعه به سمت کودکان با شرایط خاص ذکر کرد و افزود: روز جهانی و هفته ملی کودک بهترین فرصت برای ترویج حقوق همه کودکان است .

وی توجه دادن مردم به سمت کودکان با وِیژگی های خاص به ویژه کودکان مبتلا به سرطان را ضروری دانست و اظهار داشت : کودکان مبتلا به سرطان  نه فقط نیازمند خدمات درمانی هستند که خود و خانواده هایشان به حمایت های روانی – اجتماعی نیازمندند و بهزیستی کرمان برای هرنوع همکاری آماده است .

صادق زاده موسسه کمک را یکی از خیریه های فعال در خدمت رسانی به کودکان مبتلا به سرطان معرفی کرد و اظهار داشت : گرچه این خیریه و سایر خیریه ها خدمات قابل قبولی را برای درمان کودکان ارائه کرده اند اما همچنان به ورود خیرین بیشتری در حوزه درمان کودکان به وِیژه در تامین زیرساخت ها نیاز داریم .

گفتنی است در این بازدید و ملاقات ، بازدید کنندگان با حضور در بخش آنکولوژی بیمارستان افضلی پور از نزدیک با کودکان بستری در بیمارستان دیدار و با اهداء شاخه گل وتبریک روز کودک ، از آنان دلجویی نمودند . همچنین شماره حساب 7777777 بانک پارسیان برای کمک به هزینه های درمان کودکان مبتلا به سرطان اعلام شد .

کد خبر 8053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد