قدس | اولین نشست  بررسی مشکلات مراکز فوریتی و امدادی شهرستان قدس برگزار شد

اولین نشست و هم اندیشی بررسی مشکلات مراکز فوریتی و امدادی با حضور مسئولین شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قدس، اولین نشست و هم اندیشی بررسی مشکلات مراکز فوریتی و امدادی شهرستان قدس با حضور دادستان ، رئیس بهزیستی ،معاونت اجتماعی، رئیس اورژانس اجتماعی، رئیس اورژانس فوریتهای پزشکی و نیروی انتظامی در سالن جلسات بهزیستی برگزار شد.
ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی شهرستان قدس در این جلسه  عنوان کرد:  اورژانس اجتماعی  طی سال گذشته در سطح شهرستان قدس به صورت وسیع و سیار به شهروندان قدس خدمات خود را ارائه داده است.
زینب نژادمقدم مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی قدس ضمن بیان خدمات اورژانس اجتماعی از مشکلات پذیرش مددجو در اورژانس فوریتهای پزشکی و همچنین پزشک قانونی خواستار تسریع روند پذیرش آنها شد.
کاویانی دادستان شهرستان قدس نیز از کلانتری های شهرستان و همچنین مرکز فوریتهای پزشکی حضور به موقع مامورین و اقتدار را خواستار شد و تصریح کرد: تدبیر و درایت در بحث آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و کند بودن روند پذیرش از سوی ادارات ممکن است حوادث ناگواری را در سطح شهرستان بوجود بیاورد که غیر قابل جبران باشد.
دادستان شهرقدس در جلسه هم اندیشی فوریتهای امدادی شهرستان قدس گفت: سازمان بهزیستی با توجه به نوع خدمات خود به تنهایی قادر به حل معظلات نیست و این اصل نیازمند همکاری تمام ادارات مربوطه و مسئولین شهرستان است.

کد خبر 8032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد