۲۰ زائر گمشده توسط بهزیستی ایلام به استان‌های محل سکونت‌شان اعزام شدند

ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: ۲۰ زائر گمشده با تلاش و پیگیری مددکاران مستقر در ستاد گمشدگان در مرز مهران به استان‌های محل سکونت‌شان اعزام شدند.

زهرا همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد زائر گمشده در مرز مهران از طریق امدادگران و نیروهای اورژانس اجتماعی ساماندهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه علاوه بر این تاکنون ۲۵۵ زائر گمشده در مرز مهران تحویل خانواده‌هایشان شده‌اند، ادامه داد: افراد گمشده در هر سنی تا زمان سپردن به خانواده‌هایشان توسط مددکاران و نیروهای مستقر در ستاد گمشدگان، خدمات لازم را دریافت خواهند کرد.

وی ۷۵ مورد جابجایی زائران ناتوان با ویلچر، تحویل ۱۵دستگاه ویلچر امانی، توزیع ۵ دستگاه واکر، ۱۰ جفت عصا و تعمیر ویلچر را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در مرز مهران برشمرد.

مدیرکل بهزیستی ایلام اظهار کرد: بهزیستی به عنوان عضو ستاد اربعین حسینی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات لازم خدمات‌دهی به زائران حسینی را انجام می‌دهد.

به گزارش ایرنا، شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۷۰ درصد از مجموع زائران مرز مهران را برای تردد انتخاب کنند و هم اکنون به طور معمول در این ایام روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران راهی عتبات عالیات می شوند.

پایان/

کد خبر 8029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد