خانه نگهداری دختران 7 تا 12 سال مهر آفرین خاتم الانبیاء در بردسیر افتتاح شد

آیین افتتاح خانه نگهداری دختران مهر آفرین خاتم الانبیاء با حضور مشاور عالی مدیرکل ، معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان بردسیر ، فرماندار شهرستان بردسیر ، رئیس اداره بهزیستی بردسیر ، وحید خطیبی شهردار بردسیر ،محرم ملک قاسمی مدیرعامل خیریه مهرآفرین خاتم الانبیاء و جمعی از مسئولین محلی در محل خانه نگهداری کودکان مهرآفرین انجام شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان حجت الاسلام و المسلمین کرمانی  نماینده ولی فقه وامام جمعه شهرستان بردسیر ضمن تبریک هفته کودک گفت :راه اندازی این گونه از مراکز  در استان کرمان در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی در چند سال اخیر نقش بسزایی داشته و باید قدردان زحمات مجموعه بهزیستی و خیرین در این زمینه بود.
محمود  منصوری معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمان از این هفته به عنوان یک فرصت مناسب جهت توجه ویژه به  اهمیت دوران  کودک در سطح اجتماع یاد کرد و اظهار داشت : سرمایه گزاری بر روی کودکان و اهتمام ورزیدن به آموزش و تربیت صحیح کودکان دورنمای روشن و امید بخشی را به جوامع خواهد داد و این سرمایه گزاری به توسعه اجتماعی جامعه منجر می شود .
 منصوری در ادامه ازکوچک سازی خانه ها و جای نمایی کودکان در خانواده ها خبر داد و افزود  :خانه مهرآفرین خاتم الانبیاء به عنوان یک نقطه آغاز در بحث فعالیت های حمایتی کودکان در شهرستان بردسیر می باشد .
وی  تلاش برای پرورش و تربیت کودکان را ضروری دانست و عنوان کرد :  یکی از سیاست های اصلی سازمان بهزیستی به عنوان محور سلامت اجتماعی ، شناسایی کودکان آسیب پذیر و تلاش برای تربیت صحیح و توانمندسازی آنان است .
محمد مهدی مسجدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان بردسیر ضمن گرامیداشت هفته کودک از سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان علمی تخصصی که با تشکیل کارگروه های تخصصی سعی در ریشه یابی معضلات اجتماعی و ارائه راهکارهای مناسب به شرکای اجتماعی و عموم افراد جامعه یاد کرد و گفت : با توجه به توان باالقوه مرکز مهرآفرین خاتم الانبیاء مسئولین این مرکز با برنامه ریزی مناسب میتوانند علاوه بر کودکان تحت حمایت خود با همکاری بهزیستی به تمامی کودکان شهرستان و خانواده ها آگاهی بخشی نماید که این اقدام میتواند  نقطه سرآغاز یک فعالیت جدید و نو در رابطه با کودکان شهرستان باشد .
لازم به ذکر است مرکز مهرآفرین خاتم الاانبیاء شهرستان بردسیر با مساحت 150 متر و ظرفیت پذیرش 15 کودک به ارائه خدمات می پردازد .

کد خبر 8002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد