گسترش مراکز خصوصی در حال حاضر به نقطه قوتی در بهزیستی تبدیل شده است

روزنامه بشیر / هجدهم مهر ۱۳۹۸

صبح روز سه شنبه شانزدهم مهرماه نشستی جهت نحوه جدید پرداخت یارانه به مراکز غیر دولتی با حضور مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، معاون امور توانبخشی آقای تکاملی ، صاحبین امتیاز و مسئولین فنی مراکز مزبور و به میزبانی معاونت امور توانبخشی در سالن اجتماعات باغچه بان بهزیستی شهرستان رشت برگزار گردید.

طی این جلسه ابتدا معاونت امور توانبخشی ضمن خوشامد گویی و خیر مقدم به حاضرین و نیز تشکر از مدیر کل محترم چنین ابراز نمود که از سوی بهزیستی کشور مقرر گردیده کلیه پرداختها به مراکز روزانه نیز مانند مراکز شبانه روزی به صورت الکترونیک و متمرکز صورت پذیرد لذا حاضرین در جلسه با دقت زیاد به توضیحات کارشناس این حوزه سرکار خانم اخوان  گوش فرا دهند تا حقی از آنان در دریافت یارانه تضییع نگردد از طرف دیگر کار کردن با این سامانه بسیار ساده بوده و هیچ پیچیدگی ندارد.

در ادامه آقای دکتر نحوی نژاد ضمن خوشامد گویی و تشکر از حوزه معاونت توانبخشی و سایر دوایر ستادی ونیز بهزیستی شهرستان رشت جهت برگزاری این جلسه توجیهی عنوان کرد : هدف سازمان این است که در راستای ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی در کنار شما باشد. ما نیز در کنار شما هستیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.سعی ما همیشه این بوده و خواهد بود که بهترین اتفاقها رخ دهد. در حال حاضر بهزیستی بدون وجود مراکز غیر دولتی نمی توانست رسالت خودرا به طور کامل انجام دهد و زمانی وجود داشت که بخش دولتی قادر به ارائه خدمت به طور کامل به توانخواهان و مددجویان خود که جمعیت هدف را تشکیل می دهند نبود.در واقع اگر قرار است سازمان ما به ارائه خدمت بپردازد قطعا" از طریق مشارکت اجتماعی خواهد بود.مشارکت اجتماعی به معنای صندوق خیرات نیست بلکه همین کاری که شما در مراکز غیر دولتی خود می کنید یک مشارکت اجتماعی با استفاده از نیروهای تخصصی و مفید به حال جمعیت هدف است. گسترش مراکز خصوصی در حال حاضر به نقطه قوتی در بهزیستی تبدیل شده و قصد ما این است که پرداخت یارانه به مراکز تابع نظم  و شفافیت شده و از طرف دیگر مقوله دولت الکترونیک بیش از پیش جامه تحقق به خود بپوشاند.شما هم می توانید در صورت بروز مشکل با ما در ارتباط باشیدو بهترین راه ارتباطی شما با ما این است که مانند انجمن صنفی مراکز غیر دولتی در تهران،انجمن خود را در استان تقویت نمایید تا این انجمن بتواند زبان گویا و پیگیر مشکلات شما باشد.

وی افزود : همانطور که می دانید مشکلات مالی در مراکز روزانه نسبت به شبانه روزی بیشتر است و حساسیت بیشتری نیز در مورد آنها وجود دارد بنابراین روش جدید می تواند به این حساسیتها به نحوی پایان دهد.

وی در ادامه گفت : خانواده ها نسبت به خدمات توانبخشی آگاهی چندانی ندارند و ما موظیم با نیروی بیشتر آنها را آگاه کنیم. در خاتمه باز هم تاکید می کنم ما در کنار شما هستیم و هرگز دغدغه خاطر نداشته باشید.

کد خبر 7996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد