آئین اجرای طرح توزیع غذای گرم روستامهدها  در بردسیر

به مناسبت هفته ملی کودک آئین اجرای طرح غذای گرم روستامهدها با حضور رئیس اداره بهزیستی، امام جماعت شهر دشتکار ،شهردار شهر دشتکار ،معاونت شبکه بهداشت شهرستان و کارشناسان واحد کودکان ،واحد سالمندان ،اعضای کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک بهزیستی شهرستان بردسیر در محل مهد یاسمن دشتکار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از بردسیر محمد مهدی مسجدی با تبریک و گرامیداشت هفته ملی کودک با تاکید بر اهمیت کودکی ، افزود: امروزه جوامع بشری به اهمیت پرورش صحیح کودکان پی برده اند و تمام تلاش خود را جهت تحقق تربیت صحیح کودکان به کار می بندند و ما نیز در سازمان بهزیستی به عنوان متولی امور کودکان در ایران باید به صورت ویژه با بهره گیری از متدهای علمی روز جهان در جهت ساخت آینده ای پویا تلاش کنیم.
وی همچنین تصریح نمود: امروزه ریشه بسیاری از بد اخلاقی ها در کانون خانواده و تربیت ناصحیح افراد از کودکی است  و ما باید با آموزش ایثار و از خودگذشتگی به کودکان چهره زیباتری از یک جامعه سالم را ترسیم نمائیم.
مسجدی با اشاره به  نقش پررنگ افزایش آگاهی و اطلاعات مربیان مهدهای کودک ، گفت : دانستن و آموختن در عصر حاضر بر همه ما واجب می باشد و باید از ظرفیت های علمی - پژوهشی با توجه به گسترش تکنولوژی های عصر حاضر به شایشتگی استفاده کرد .  
حجت الاسلام مسعودی منش امام جماعت شهر دشتکار با اشاره به اینکه معلمی شغل انبیاست گفت: امروزه کج رفتاری های افراد ریشه در کودکی آن ها دارد که با آموزش صحیح در دوران کودکی می توانیم جامعه را به راه درست و صحیح هدایت نماییم .
حیدرآبادی معاون شبکه بهداشت شهرستان در رابطه با اهمیت مهدهای کودک افزود:اهمیت مهد کودک در جوامع پیشرفته حتی از دانشگاه نیز بالاتر است و کودکان را به تحرک وا داشتن علاوه بر سلامت جسمی ، باعث ارتقای سطح فکری و نحوه صحیح تر افراد در جامعه خواهد شد.
گفتنی است در هفته ملی کودک همایش روز جهانی کودک -بازدید کودکان از اداره بهزیستی - برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه  -سوانح و حوادث -  همایش سه ساله های حسینی - همایش نقاشی دیواری با موضوع آرزوهای من – جشنواره بادبادک ها و اجرای طرح دست های مهربانی،کاروان شادی از دیگر برنامه های هفته ملی کودک در بردسیر بود.

کد خبر 7975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد