توزیع اعتبارات براساس سرانه استانی صورت خواهد پذیرفت

سرپرست بهزیستی مازندران در دیدار صمیمانه با همکاران اداره بهزیستی شهرستان آمل گفت: توزیع اعتبارات براساس سرانه استانی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر باقری در نشست صمیمانه با همکاران اداره بهزیستی شهرستان آمل، تخصیص اعتبارات را در قیاس با طیف گسترده خدمات ناکافی عنوان کرد و گفت : مقرر شده تا توزیع اعتبارات بر اساس سرانه استانی، با توجه به تعداد پرسنل، نوع فعالیت و آمار مددجویان صورت گیرد.
وی افزود : توزیع منابع مالی بر اساس نوع، میزان و حجم فعالیت پرسنل، برعهده رؤسای شهرستانها است.
سرپرست بهزیستی مازندران بر صراحت، شفافیت و صداقت در بیان انتظارات و مشکلات موجود تاکید و خاطرنشان کرد : در بهزیستی مقام و منصب وجود ندارد و صرفا براساس تقسیم کاری که صورت گرفته است، با رویکرد تیمی کسب رضایت همکاران و جامعه هدف اهمیت دارد.
باقری حفظ حرمت و شان مراجعین و همکاران در مناسبت های اداری را الویت اصلی بهزیستی دانست و تصریح کرد : امنیت و آرامش محیط کار را حفظ کنید و مثل اعضای خانواده، مسائل و مشکلات را در چهارچوب قواعد سازمانی تعریف شده حل و فصل کنید.
وی با تاکید بر ثبت مشخصات و اطلاعات دقیق و کامل مددجویان در سامانه U I اذعان کرد : اگر موردی در شهرستان‌ها وجود دارد که از توان همکاران خارج است فورا به ستاد اعلام شود تا در الویت بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 7960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد