فرمانداران پشتوانه خوبی در اجرای قانون حمایت از معلولان هستند

سرپرست بهزیستی مازندران فرمانداران را از پشتوانه های مهم و موثر در اجرای قانون حمایت از معلولان عنوان کرد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران، دکتر جمال باقری در دیدار با جعفر رسولی فرماندارشهرستان آمل اظهار داشت: خوشبختانه فرمانداری و نماینده مجلس شهرستان آمل تعامل خوب و اقدامات اثربخشی در حوزه بهزیستی دارند.
وی با تاکید بر اهمیت شناساندن اقدامات بهزیستی به آحاد جامعه خاطرنشان کرد : از فرمانداری های سراسر استان میخواهم تا بعنوان دستگاه های هماهنگ کننده در معرفی خدمات بهزیستی به دیگر نهادها و مردم استان همکاری کنند.
سرپرست بهزیستی مازندران خواستار رعایت قانون جامع حمایت از حقوق معلولین توسط تمامی نهادهای دولتی و خصوصی شد و افزود : مناسب سازی معابر و اماکن عمومی و نیز رعایت قانون جذب سه درصدی نیروهای استخدامی ادارات از جامعه هدف بهزیستی اثربخشی بسزایی در دسترسی تمامی اقشار جامعه به امکانات دارد.
در ادامه فرماندار ویژه آمل با تقدیر از اقدامات بهزیستی در شهرستان آمل بر الویت حمایت از جامعه هدف بهزیستی نسبت به دیگر اقشار مردم تاکید کرد و افزود : خیرین شهرستان آمل ظرفیت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف بهزیستی هستند.
وی بر لزوم ارتباط مردمی و مدیریت کارآمد در بهزیستی تاکید کرد و گفت : فرمانداری شهرستان آمل نظارت و دقت زیادی بر رعایت قوانین مربوط به مناسب سازی معابر و سهولت حضور معلولین در سطح شهر دارد.

کد خبر 7954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد