«آپ» راهی آسان برای کمک به مددجویان بهزیستی

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی خراسان رضوی از تفاهم‌نامه‌ی بهزیستی و یک شرکت انفورماتیک و فنون ارتباطاتی در بخش غیر دولتی برای آسان‌سازی مشارکت مردمی در بهزیستی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی معاون پشتیبانی و توسعه‌ی انسانی بهزیستی خراسان رضوی از تفاهم‌نامه‌ی بهزیستی و یک شرکت انفورماتیک و فنون ارتباطاتی در بخش غیر دولتی برای آسان‌سازی مشارکت مردمی در بهزیستی خبر داد.

محسن توحیدی مقدم گفت: این شرکت غیر دولتی، امکانی را برای خیرین و نیکوکاران فراهم نموده که بدون کارت بانکی، بتوانند در هر نقطه‌ای از کشور که هستند با استفاده از یک اپلیکیشن به نام «آپ»، کمک‌های خود را به حساب بهزیستی واریز نمایند.

وی نرم‌افزار «آپ» را معرفی کرد و گفت: هر کس می‌تواند با دانلود و نصب این نرم‌افزار در گوشی خود، کمک‌های نقدی خود از حداقل 2 هزار تومان تا سقف پنجاه میلیون تومان را به حساب بهزیستی واریز نماید.

توحیدی مقدم ادامه داد:‌ رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها باید این نرم‌افزار را به مشارکت‌کنندگان معرفی و آن را تبلیغ کنند تا بشود از ظرفیت مشارکت خیرین، بهره‌مندی بیشتری داشته باشیم و خیرین عزیز نیز سریع‌تر و راحت‌تر بتوانند در این امر خیر مشارکت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: گاهی برای مشارکت‌کننده در فرصت‌هایی که پیش می‌آمد همراه داشتن کارت بانکی برای کمک به مددجویان بهزیستی، مقدور نبود، لذا به فکر نرم‌افزاری بودیم که خیرین و سایر شهروندان که مایلند به مددجویان کمک کنند بتوانند در هر زمان و هر جا هستند از طریق گوشی خودشان و بدون کارت بانکی، این کمک‌ها را به حساب بهزیستی واریز نمایند.

معاون پشتیبانی و توسعه‌ی انسانی بهزیستی خراسان رضوی تأکید کر: رؤسای بهزیستی شهرستان‌ها با استفاده از نام کاربری که در اختیار آنها قرار می‌گیرد و از طریق پانل مدیریتی نرم‌افزار، می‌توانند در هر لحظه، از میزان مشارکت‌های واریز شده به بهزیستی شهرستان اطلاع حاصل کنند.

وی افزود:‌ همچنین آن گروه از مدیران بهزیستی استان که نام کاربری و دسترسی برای‌شان تعریف شده باشد می‌توانند از کل تراکنش‌های بهزیستی استان و شهرستان‌ها مطلع شوند و میزان کمک‌های خیرین به بهزیستی را به تفکیک مشاهده نمایند.

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی در پایان گفت: کمک به مددجویان بهزیستی، یک وظیفه و یک سنت دینی است و مسؤولان نظام و مراجع نیز همواره بر مددرسانی به مددجویان عزیز بهزیستی تأکید کرده‌اند.

وی با اشاره به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم تمام کشورها به معلولین و توانخواهان خاطر نشان کرد: باید تا فرصت داریم از نعمت کمک به توانخواهان عزیزمان که نیازمند کمک و یاری ما هستند بهره‌مند شویم و ذخایر معنوی خود را برای سعادت‌مندی ابدی، افزایش دهیم.

کد خبر 7945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد