یازدهمین شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت کار در کردستان

یازدهمین نشست تخصصی شورای مدیران ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان شامگاه دیروز با حضور علی رستمیان نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون نظارت مجلس بر نهادهای حمایتی کشور در سالن اجتماعات بهزیستی در سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان: برهان صلواتی در این نشست با اشاره به برگزاری ۲۵ جلسه تخصصی مدیران شورای هماهنگی در طول کمتر از ۲ سال گذشته گفت: تنها در سال جاری ۱۱ جلسه برگزار شده که بیشتر این نشست ها با حضور مقامات کشوری و استانی از جمله نماینده ولی فقیه، استاندار،  مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مشاورین وزیر و... بوده و این  نشان از جایگاه ویژه این شورا و اهمیت آن در حوزه تصمیم گیری های مهم استانی است.

صلواتی، تعامل و تفاهم اعضای این شورا را بی‌نظیر خواند و افزود: مهمترین خروجی این تعامل؛ برگزاری باشکوه ترین اجلاسیه شهدای کارگری و ارسال بزرگ‌ترین کمک های انسان دوستانه به هموطنان سیل زده استان های درگیر سیل در ابتدای سالجاری است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم نامه های دو و چند جانبه ادارات عضو شورا با رویکرد خدمت رسانی مطلوبتر به جامعه گسترده مخاطبان وزارت کار در استان اشاره کرد و اظهار داشت: بیشتر ادارات عضو شورا از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی و آموزش فنی و حرفه ای در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه های برتر استانی شده اند.

کد خبر 7786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد