مسئولان و کارکنان بهزیستی در صورت تمایل به مدیریت مرکز باید از سمت خود کناره‌گیری کنند

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در گفتگو زنده شبکه خبر با بیان اینکه بخشنامه اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع تعارض در راستای شفاف‌سازی ابلاغ شده است، گفت: طبق این مجوز اگر مسئولان و کارکنان بهزیستی بخواهند مرکز داشته باشند باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «کاظم نظم‌ده» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور در گفتگو زنده شبکه خبر از ابلاغ بخشنامه اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع تعارض خبر داد و گفت: براساس بررسی‌ها از ۴۲ هزار مجوز صادر شده در بهزیستی یکهزار و ۲۹۷ مرکز در تملک مسئولان و کارکنان بهزیستی و یا بستگان درجه یک آنها همچون پدر، مادر، خواهر، برادر، پسر، دختر و همسر است که طبق بخشنامه گذشته این امر غیرقانونی نبوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بخشنامه اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع تعارض در راستای شفاف‌سازی به معاونین و مدیران ستادی و استانی است، تصریح کرد: در مدیریت تعارض افراد نباید در پست‌هایی مستقر شوند که در این سمت‌ها تعارضی بین منافع شخصی آنها و منافع ملی وجود داشته باشد. لذا طبق این مجوز اگر مسئولان و کارکنان بهزیستی بخواهند مرکز داشته باشند باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.

کد خبر 7747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =