شریعتمداری، نائب قهرمانی تیم ملی فوتبال روشندلان در مسابقات قهرمانی آسیا تبریک گفت

به دنبال کسب مقام نائب قهرمانی تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان کشورمان، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پیروزی غرور آفرین قهرمانان روشندل ایرانی را تبریک گفت.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در متن پیام تبریک " محمد شریعتمداری " آمده است: پیروزی غیور مردانی که جهان درونشان به نور لایتناهی پروردگار روشن است برگ زرین دیگری بر تارک ورزش ایران عزیزمان به شمار می رود. 

در ادامه این متن تبریک آمده است: حمایت از روشندلان پاک ضمیر،همواره جزء دغدغه های اصلی اینجانب بوده و هست. بر این باورم جامعه هدف به خصوص عزیزان دارای معلولیت حق استفاده از تمامی امکانات رفاهی، شاد زیستن و مشارکت در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی کشور را دارند. در این مدت که توفیق خدمتگزاری در خانواده عزیز بهزیستی را داشته‌ام شاهد استعداد شگرف و بی‌نظیر افراد دارای معلولیت بوده‌ام. تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان عزیز در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمان نشان دادند که با بازی جوانمردانه کسب سهمیه پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو با عزمی راسخ ممکن است. از خداوند بزرگ موفقیت و سربلندی عزیزان ورزشکار روشندل را خواهانم. امیدوارم همیشه بر مدار خدمت به فرزندان عزیزم با چشم دل باشم که چه تماشایی است دنیایی که من چشم‌های تو باشم و تو شفیع من با چشم دلت.

کد خبر 7672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد