پیام تبریک دکتر قبادی‌دانا در پی نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال نابینایان در مسابقات قهرمانی آسیا

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان در مسابقات قهرمانی آسیا و ایستادن بر سکوی دوم این مسابقات در آستانه روز جهانی عصای سفید پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «وحید قبادی‌دانا» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان در مسابقات قهرمانی آسیا و ایستادن بر سکوی دوم این مسابقات در آستانه روز جهانی عصای سفید پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

کسب مقام نایب قهرمانی تیم ملی فوتبال ۵ نفره نابینایان کشور در مسابقات قهرمانی آسیا و ایستادن بر سکوی دوم این مسابقات در آستانه روز جهانی عصای سفید، باعث مباهات و افتخار می‌باشد. اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به بازیکنان ساعی و پرتلاش تیم، مربیان و کادر فنی و تقدیر از تلاش‌های ارزنده ایشان در تحقق شعار «خواستن، توانستن است» و «معلولیت، ناتوانی نیست» و کسب افتخاری دیگر برای کشور عزیزمان ایران، موفقیت و بهروزی همراه با منش پهلوانی شما عزیزان در تمامی عرصه‌های زندگی را از محضر خداوند مهربان مسألت دارم.

دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور

یادآوری می‌شود؛ تیم کشورمان که با ۳ برد متوالی مقابل عمان، مالزی و ژاپن در دور گروهی و برتری برابر تایلند در مرحله نیمه نهایی ضمن راهیابی به فینال، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به ارمغان آورده بود در بازی فینال و در یک دیدار سخت و نفسگیر با حساب یک بر صفر مغلوب چین شد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.

کد خبر 7669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =