همایش ادبیات عاشورایی «شجره طیبه» است

پانزدهمین همایش ادبیات عاشورایی،ویژه اشعار خانواده بزرگ بهزیستی،با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،"دکتروحید قبادی دانا" در این همایش ضمن تشکر از بنیان گذاران این همایش گفت:قطعا اگر نیت پاک شما عزیزان بنیانگذارنبود این همایش پانزده سال به عنوان یک شجره طیبه ادامه نمی یافت از این رو وظیفه خود می دانم که زمینه های پشتیبانی و حمایت های بیشتر از این همایش را پیگیری و فراهم نمایم.
وی افزود:ازآنجاییکه ایجاد «دبیرخانه دائمی» برای این همایش نیز موجب هدایت و هماهنگی بیشتر خواهد بود بنابراین از همکاران عزیز مجموعه دعوت می کنم در اولین فرصت مقدمات این کار را فراهم کنند.


رییس سازمان بهزیستی کشور،همچنین برافزایش گستره حضور شاعران خانواده بزرگ بهزیستی در این همایش تاکید کرد و افزود: هماهنگی و هم افزایی بیشتر بین مدیران کل استانی و پشتیبانی از این طرح ،قطعا به فراگیرتر شدن آن کمک می کند و این آرزوی قلبی من است که یکی از این دوره ها را در حضور مقام معظم رهبری اجرا کنیم .
وی در پایان سخنانش از حضور چنین شاعران و هنرمندانی در میان خانواده بزرگ بهزیستی و به خصوص افراد دارای معلولیت اظهار خوشبختی و قدر دانی کرد.
گفتنی است در این همایش از دو کتاب «عاشورا و بالندگی»(گزیده اشعار و دلنوشته های خانواده بزرگ بهزیستی در پانزده سال ادبیات عاشورایی) و کتاب  « اشک سحر» نوشته «عین الله نوروزی» (از افراد دارای معلولیت) رونمایی شد.

کد خبر 7615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =