بزرگداشت روز جهانی کودک در هرمزگان

همزمان با 16 مهرماه ، روزکودک ، صلح ، بازی ونشاط ، آیین بزرگداشت روز جهانی کودک ، در مناطق مختلف استان و بوستان دولت بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در این آیین که به همت اداره کل بهزیستی هرمزگان و کانون توسعه و همیاری مهدهای کودک و با مشارکت مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی بندرعباس برگزار شد ، کودکان به همراه پدر و مادرها آرزوهای کوچک و بزرگ خود را به ریسمان بادبادک ها بستند و آنها را در آسمان آبی به پرواز درآوردند.

ارائه نمایشگاه فعالیت های مهدهای کودک در زمینه برنامه های آموزشی ، فرهنگی وهنری ، اجرای سرود کودکان، نمایش و قصه گویی از دیگر برنامه های آیین بزرگداشت روز جهانی کودک در بندرعباس بود.

مدیر کل بهزیستی هرمزگان در حاشیه برگزاری این مراسم که با حضور فرماندار بندرعباس نیز همراه بود ، ضمن تبریک روز جهانی کودک، توجه به حقوق کودکان را ضروری دانست و گفت: خانواده و جامعه نقش و تاثیری بسزا در رشد شخصیت رفتاری، بهداشتی و روانی کودکان ونوجوانان دارند.

غلامحسین رنجبر با اشاره به شعار امسال هفته ملی کودک تحت عنوان " آینده را باید ساخت " اظهار داشت : کودکان آینده سازان کشور هستند و لزوم سرمایه گذاری برای این گروه با هدف رشد و پیشرفت جامعه ضرورتی انکار ناپذیر است.

گفتنی است 13 تا 19مهرماه هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

براساس تقویم روزشمار هفته ملی کودک نیز امروز ، 16 مهرماه ، روزکودک ، صلح  ، بازی ونشاط است.

کد خبر 7612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد