آغاز توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک مناطق محروم و حاشیه نشین استان کرمانشاه

مراسم افتتاح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه در مناطق محروم، حاشیه نشین و روستامهدها امروز 16 مهرماه همزمان با روز جهانی کودک با حضور دکتر کوهی معاون امور اجتماعی، کارشناس مسئول دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی استان، کارشناسان ستاد و شهرستانی امور مهدها و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه در محل مهد کودک طراوت محله چقامیرزا حافظیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم افتتاح توزیع یک وعده غذای گرم در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان کرمانشاه در مناطق محروم، حاشیه نشین و روستامهدها امروز 16 مهرماه همزمان با روز جهانی کودک با حضور دکتر کوهی معاون امور اجتماعی، کارشناس مسئول دفتر کودکان و نوجوانان بهزیستی استان، کارشناسان ستاد و شهرستانی امور مهدها و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کرمانشاه در محل مهد کودک طراوت محله چقامیرزا حافظیه برگزار شد.

دکتر مرتضی کوهی معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری های کارشناسان تغذیه شبکه بهداشت و درمان کرمانشاه، اظهار داشت: در استان کرمانشاه 326 مهدکودک تحت نظارت بهزیستی استان هستند که با تعداد 23 هزار کودک مشغول فعالیت می باشند.

وی با بیان اینکه از تعداد مهدهای کودک استان، 104 مهدکودک در مناطق روستایی فعالیت دارند، افزود: 222 مهدکودک نیز در مناطق مختلف شهری استان به تعلیم و تربیت کودکان می پردازند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طرح توزیع یک وعده غذای گرم در مناطق حاشیه نشین و محروم از امروز 16 مهرماه به مدت 90 روز اجرا می شود.

کوهی همچنین از تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح مذکور خبر داد و یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته شده برای تهیه و توزیع تعداد 5 هزار و 719 وعده غذای گرم خواهد بود.

این  مقام مسئول ضمن اشاره به پرداخت شهریه کودکان خانواده های بی بضاعت از سوی بهزیستی، گفت: امسال 1290 کودک با سرانه هر نفر 50 هزار تومان با کمک بهزیستی در مهدهای کودک پذیرش می شوند

کد خبر 7546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد